vineri, 20 august 2010

Absolvenţii „Spiru" dau în judecată Ministerul Educaţiei

După ce o funcţionară din Argeş s-a luptat un an în instanţă şi magistraţii i-au dat câştig de cauză, patru profesori din Galaţi au dat în judecată Ministerul Educaţiei, cerând recunoaşterea diplomelor obţinute anul trecut la Universitatea Spiru Haret, notează Adevărul.ro

„N-am fi făcut acest lucru dacă nu am aflat că există în oraş unităţi de învăţământ care recunosc aceste diplome şi acordă salariile majorate potrivit legislaţiei. În acel moment salariul meu a scăzut cu aproape 600 de lei, motiv pentru care ne-am revoltat şi am apelat la un avocat", spune Nicuţa Frunză, institutor la Şcoala 17.

Prima înfăţişare va avea loc în luna octombrie, iar dascălii speră să obţină o hotărâre definitivă până la sfârşitul anului: „La şcoală am înţeles că s-a primit deja citaţia, acum aşteptăm procesul", a precizat Nicuţa Frunză.

Universitatea Spiru Haret a anunţat la începutul lunii că pentru promoţiile 2008 şi 2009, absolvenţi ai formelor de învăţământ FR şi ID neacreditate de Ministerul Educaţiei, se va organiza un nou examen de licenţă, în septembrie 2010. Vizaţi sunt între 10.000 şi 15.000 de studenţi care au susţinut deja examenul de licenţă, însă diplomele nu le sunt recunoscute de minister.

Sursa: www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu